joi, 8 iulie 2010

Nu am timp

Nu am timp, nu am vreme sa ma ocup de citit, scris, de tot ce e pasiunea mea. Sunt obosita din cauza lipsei de odihna. Sunt ocupata cu diverse, numai cu propria mea persoana nu. Imi indeplinesc necesitatile si obisnuitele ritualuri feminine le fac pe fuga s.a.m.d. In rest nimic, pentru starea de spirit, pentru relaxare, pentru mine domle'!

Sunt in asentimentul lui John Burroughs si cred ca multi ati fost in situatia mea, uneori... Cand nu va ajunge timpul, cand aveti impresia ca e prea scurt timpul... "Fiecare zi pare prea scurta pentru toate gandurile pe care le gandesc, pentru toate plimbarile pe care vreau sa le fac, pentru toate cartile care vreau sa le citesc si pentru toti prietenii pe care vreau sa ii vad" - John Burroughs

P.S.: "Nu cautati sa fiti oameni de succes,cautati sa fiti oameni de valoare" (A. Einstein).

Un comentariu:

  1. Dacă ceea ce faci îți aduce satisfacții atunci„prețul” merită plătit...nu?!

    RăspundețiȘtergere