miercuri, 18 august 2010

Din nou

Din nou am timp de gânduri, de făcut planuri pe termen lung cum mi-ar place să fiu peste vreo 5 ani (nu degeaba e o întrebare standard la majoritatea interviurilor), de vizionat un film şi de parcurs o carte (momentan staţionez la "Vinovat de iubire"). Am vreme iar să mă gândesc pe ce drum să apuc mai departe şi să-mi imaginez cât de bine o să mă simt la mare din 25 august. Nici nu imi doresc decât vreme bună pentru că toate restul vin pe parcurs şi evident...de la sine!

Şi acum, din nou, mă dezbrac de noi amintiri sociale, colective şi amicale. Las în urmă ca o pată un set de activităţi care-mi umpleau timpul până la refuz. Şi nu-mi pare rău de tot ce am lăsat în urmă decât o mică experinţă care avea menirea de a mă lansa undeva mai sus. În rest nu duc dorul unor situaţii care mă limitau la vorbă. Trebuia să-mi inhib instinctele de sinceritate aruncate ca nişte săgeţi către agresivitatea conducerii. E nasol când trebuie să te cenzurezi cu privire la drepturile tale.

Aşa că revin pe platforma de căutare a unor noi perspective. Până una-alta profit şi mă bucur de concediu şi de soare.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere