joi, 31 decembrie 2009

Adio 2009! Bun venit 2010

Azi este ultima zi din acest an, ultimele căteva ore din 2009. Cele 365 de zile care au trecut, m-au determinat să râd, să plâng, să iubesc, să fiu dezamăgită, să am eşecuri profesionale dar şi împliniri mărunte, dar mai ales să visez cât mai mult. Un an în care visele s-au înmulţit, iar câteva s-au materializat dar nu în forma lor dorită.

Un an în care am acumulat informaţii, m-am edificat, am "crescut", m-am schimbat, am învăţat diverse, am legat prietenii uşoare, dar altele s-au "fisurat" cu o finalitate totuşi de "continuitate". Am citit, am văzut filme, am dansat si am cântat. Am făcut de toate, tot ce se poate într-un an calendaristic, am sperat atât de mult încât speranţele mele nu au murit. Am făcut planuri, fără realizări, am muncit pe de gratis, dar am avut şi satisfacţii. Am cunoscut oameni minunaţi şi persoane mai puţin "impresionante" prin substanţă.

Voi începe 2010 cu încredere, cu toate că sunt sceptică pe alocuri, presimt o victorie în viitorul meu apropiat indiferent de domeniul vieţii. Presimt că lucrurile vor lua o turnură plăcută, fiindcă aşa îmi doresc să se întâmple. O să las în urmă absolut tot ce nu mi s-a îndeplinit şi o să descopăr în totalitate sursa care a dus la stagnarea stărilor mele de spirit. Deja sunt motivată să nu mă mai gândesc la nimic din ce a fost, la tot ce m-a "dezamăgit" şi să merg mai departe cu privirea înainte.

Începutul de an o să-l petrec alături de o parte din pritenii de odinioară, într-o atmosferă călduroasă. Cred că aşa va fi. Buretele lui 2009 a şters deja tot ce a fost neplăcut şi a păstrat poveştile frumoase scrise cu cretă pe calendarul lui 2009.

Viitorul sună bine, împotriva celor spuse de alţii. Eu tind să cred în continuare că anunţurile rele vor rămâne o glumă proastă şi că vom avea parte de un an mult mai "măreţ" decât cel anterior.

Vă doresc tuturor de pe acum Un An Nou Fericit şi La Mulţi Ani. Să fiţi iubiţi de cei pe care-i iubiţi, respectaţi de semenii voştri, harnici şi apreciaţi, darnici şi zâmbăreţi chiar şi atunci când sunteţi trişti, bucuroşi din lucruri mărunte, mai buni şi mai veseli ca oricând. Dacă vă doriţi cu adevărat, atunci vă felicit de pe acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu