duminică, 27 decembrie 2009

Pentru că...

Pentru că optimismul tău e o boală care se ia
Pentru că avem plăceri diferite
Pentru că eşti încăpăţânat ca şi mine
Pentru că mă contrazici când am dreptate

Pentru că nu ştii să dansezi şi vrei totuşi să înveţi
Pentru că te imit intenţionat şi tu te oftici
Pentru că faci multe gesturi de ajutor
Pentru că mă citeşti de fiecare dată

Pentru că mă apreciezi pentru ceea ce sunt şi nu pentru ceea ce aş putea deveni
Pentru că mi-ai spus asta indiferent dacă în glumă sau în serios
Pentru că mă intimidezi cu întrebări neaşteptate
Pentru că nu ştii că mă fascinezi

Pentru că nu-ţi spun ceea ce simt
Pentru că eşti frumos în felul tău
Pentru că ai farmec fără să vrei
Pentru că eşti altfel de cum aş vrea eu să fii

Pentru că eşti atât de diferit
Pentru că preferi un vin bun înloc de orice altceva (alcool)
Pentru că eşti mereu atent la detalii
Pentru că nu-mi faceai uneori pe plac

Pentru că îmi cunoşti defectele şi mi le accepţi
Pentru că te plac exact aşa cum eşti
Pentru că nu ai schimba nimic la mine
Pentru că mi-ai spus indiferent dacă m-ai minţit sau nu
Pentru că nu aş schimba nimic la tine

Pentru că mă asculţi
Pentru că nu răspunzi prin întrebări
Pentru că ştii să mă faci să râd
Pentru că adori femeia în general

Pentru că faci glume multe
Pentru că ştii să te faci înţeles
Pentru că ai o viaţă care pare perfectă
Pentru că eşti sincer şi niciodată jignitor

Pentru că te porţi copilăreşte de multe ori
Pentru că la început îmi erai indiferent
Pentru că roata se învârte
Pentru că nu credeam că o să prind atâta drag de tine
Pentru că eşti cum mi-aş dori şi eu să fiu pentru moment

Pentru că toate cele de mai sus te compun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu