marți, 6 aprilie 2010

Rectificare la o postare anterioară

Postarea aceea cu bărbaţii sau respectiv băieţii - copie la indigo. Evident că nu sunt toţi la fel şi nici dintre cei pe care i-am menţionat eu în tentativă de relaţii. Dar, am vorbit la modul generic şi nu am exemplificat ceva de genul: X şi Y au fost cum au fost şi Z chiar nu a greşit cu nimic niciodată. Pur şi simplu nu a fost să fie şi asta nu denotă că ar fi fost vinovat ş.a.m.d. Cred că este destul de inteligent să ştie despre cine vorbesc fără să dau indicaţii sau nume. Îmi pare rău că nu am fost mai explicită şi nu am punctat unele chestii şi altele într-o manieră diferită. Cert este că pe Z nu îl condamn de absolut nimic şi nu am ce să îi reproşez. Şi nu merita să intre în categoria celor menţionaţi ca fiind neserioşi.

Şi totuşi fac publică această remarcă deoarece înţeleg perfect faptul că s-a simţit nedreptăţit fiind inclus în "majoritate". Şi mai ştie că nu am o părere proastă despre el. Nu aş avea de ce. Mai ales că el nu intra în "simptomele" menţionate de mine în postarea respectivă. De vină am fost eu că nu am diferenţiat X, Y, Z şi că am vorbit despre tentativele mele de relaţii în general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu