sâmbătă, 1 mai 2010

1 Mai

E 1 mai vesel şi prietenos. Îmi zâmbeşte de-afară prin geam. Lumina e perversă. Se furişează pe sub perdea, îmi dezlipeşte genele-adunate de vise peste noapte. Îmi mângâie pleoapele şi-mi ignoră dorinţa de a mai lenevi puţin la orizontală. Reuşeşte să-mi deschidă ochii.

Mă ridic... Deschid fereastra. Cerul mi-a transpus seninul pe chip iar soarele mi-a oferit strălucirea în ochi. Asta da dimineaţă pentru un nou început de lună. Un "Mai" amical, diafan, călduros. Îmi tapiţez dimineaţa cu un zâmbet tâmp atârnat de urechi.

Îmi sorb ceaiul într-o manieră puerilă (am renunţat la cafea şi am trecut la ceai negru cu lapte) şi apoi râd zgomotos de gestul meu "nepoliticos". Nu, încă nu am înebunit de tot. Sunt doar bine dispusă pentru ziua frumoasă care se arată. Şi cred că e suficient. O să-mi sfidez durerea de spate şi o să-mi fac curăţenia specifică de sâmbătă. Mai târziu cine ştie ce mi se arată. O ieşire pe undeva în natură, la o poveste, o măslina, ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu