miercuri, 5 mai 2010

5 Mai - Ziua Bărbatului

Azi e ziua bărbatului şi mi se pare absolut firesc. Dacă femeile au ziua lor naţională, de ce nu ar avea şi bărbaţii? Dar asta ştiţi ce înseamnă, gaură în buget, de data aceasta pentru dame. Sau poate un altfel de cadou, care substituie partea material-financiară. În funcţie de preferinţele, gusturile şi dorinţele orgoliului masculin.

Dacă până acum bărbaţii erau superiori sau inferiori în diverse domenii, competenţe sau calităţi, cel puţin prin aniversarea zilei de azi sunt egali cu femeile. Au data lor în calendar sărbătorită în fel şi chip: la domiciliu, într-un club, la locul de muncă etc. cu bere în special (dar nu neapărat Bergenbier - cu toate că acest brand a militat, a iniţiat şi a promovat "egalitatea" masculină), cu vin, tărie sau apă de la ciop (în cel mai crunt caz cu putinţă). Vorba aia: hai să ne îmbătăm cu apă rece, că doar o zi pe an avem această şansă, fără să ne critice sau să ne ia cineva la rost.

Aşa că eu mă bucur pentru ei şi le doresc multă distracţie, dar fără excese bineînţeles. Să se bucure de 5 mai ca de a doua lor zi de naştere.

2 comentarii:

  1. dupa ce te-am citit in ziar mi-a placut cum si ce ai scris si m-am gandit sa dau o geana si imi place. Nu vreau sa par rau dar femeile a 3 zile intr-o luna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde care femei au 3 zile intr-o luna :p

    RăspundețiȘtergere