joi, 10 martie 2011

BuFone

Din punctul meu de vedere "BuFone" este cel mai prost si mai scump serviciu de telefonie mobila şi internet. Timp de 10 ani am avut abonament telefonic la BuFone şi 3 ani de abonament la internet. La telefon am renunţat din cauza gestionării proaste a minutelor. La un abonament mare (50 de euro) minutele erau aşa de prost distribuite încât nu-ţi ofereau decât posibilitatea de a face cost suplimentar. La abonamentul de internet am renunţat din cauza că efectiv nu funcţiona. În general avea o viteză similară cu cea a melcului turbat, după care, ulterior, a refuzat efectiv să mai funcţioneze, fie şi prost. M-am prezentat la reprezentanţă în speranţa că îmi va fi soluţionată problema. Domnişoara de acolo a realizat că într-adevăr există o eroare la modem însă a fost prea comodă să rezolve problema survenită. Aşa fiind situaţia, am completat o cerere tipizată în care am solicitat rezilierea contractului pe la mijlocul lunii decembrie.

Până în prezent îmi vin facturi pe care trebuie să le plătesc ca şi cum aş beneficia de internet. Evident că acest aspect a pus punctul pe i. Revoltată şi iritată până la cer şi înapoi am apelat "relaţii clienţi". Mi-a răspuns o voce de bărbat bine-dispus. Mi-am descris nemulţumirea în cel mai diplomat mod cu putinţă. Am fost calmă până în momentul în care d-nul mi-a spus că la ei în baza de date nu există depusă nicio cerere de reziliere a contractului. I-am explicat când am făcut acest demers şi că...este absolut imposibil să nu figureze la ei solicitarea pe care am redactat-o şi depus-o la reprezentanţa din Baia Mare. Totodată i-am exclamat faptul că nu sunt de acord să plătesc un serviciu de care nu beneficiez de 3 luni. Iar în cazul în care nu-mi soluţionează problema, ca şi un drept pe care îl am, pot să-i dau în judecată. Datorită discomfortului pe care l-am creat, bărbatul de la "relaţii clienţi" a căutat amănunţit şi a DESCOPERIT ca printr-o minune că abonamentul meu la internet a fost într-adevăr reziliat încă din luna decembrie. A făcut modificările necesare şi mi-a confirmat faptul că la viitoarele facturi îmi vor fi scăzute sumele acumulate în tot acest timp în care nu am beneficiat de internet. Acum nu îmi rămâne decât să aştept.

Nu credeţi în mincinoşii şi neserioşii de la BuFone. Serviciile lor sunt scumpe şi proaste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu