luni, 4 aprilie 2011

M-am săturat să aştept!

Dintr-un răspuns care se aşteaptă poţi ştii ce trebuie să faci, dacă merită să mergi mai departe, dacă problema are o soluţionare, dacă un gând se materializează sau nu...

M-am săturat să aştept un răspuns de la un proiect mare care preţ de câteva luni m-a ţinut pe jar. În zadar e această aşteptare care nu mă face decât de renunţ la idealul de a fi încercat ceva măreţ. Răspunsul va veni în curând... Dar eu m-am săturat să-l aştept...

La fel de sătulă sunt şi de răspunsul unei prietene pe care îl aşteptam cu nerăbdare. Indiferent de natura lui, pozitiv sau negativ, răspunsul nu a mai venit şi eu m-am săturat să-l aştept...

M-am săturat să cred că unii oameni se pot schimba. Se cer mult prea multe sacrificii sau renunţări.

M-am decis. Aştept doar acel moment potrivit în care să-mi achit toate datoriile morale, amicale şi materiale. Aştept cu nerăbdare acest moment să vină şi să treacă numai ca să nu mai cer la nimeni, nimic. Nici măcar un sfapt, un sprijin, un ajutor, o susţinere. Toate aceste "datorii" devin mai târziu greu de dus sau înmiit răsplătite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu