vineri, 19 februarie 2010

Blogul: dama de companie!

De regula ceea ce scriu eu aici e clar subiectiv. Propria mea perceptie asupra lucrurilor, starilor s.a.m.d. Depinde de maniera in care citesti, interpretezi etc. Ei bine, unii ma citesc printre randuri si-mi denigreaza statura de femeie obisnuita. Adica de femeie in general, cu principii si responsabilitati.

Cine nu crede ca in viata reala se pot petrece scene de film, se inseala. Exista o sumedenie de psihopati printre atatia oameni normali cu o existenta simpla. Si mai exista persoane care isi complica viata involuntar. Primesc un mesaj pe blog, sub forma de comment. Bineinteles ca nu am putut sa-l public din motive pur etice si din faptul ca aici nu e site de matrimoniale. Dar o sa va fac un sumar a ceea ce mi-a fost dat sa citesc.

Un domn Ixulescu cu statura unui om de afaceri (cum s-a autodefinit) care este in trecere prin Baia Mare si care imi citeste insemnarile de mult timp imi sugereaza sa ne intalnim la o cafea sa vorbim despre un serviciu pentru mine. Mi-a spus succint ca ii place cum scriu, ca sunt o "copila fantastica" si ca ar vrea sa imi propuna o afacere pe care a detaliat-o ulterior. Dar analitica din fire cum sunt, am disecat fiecare fraza si am inceput sa analizez. Faptul cu "copila" m-a magulit si m-a intrigat in acelasi timp. Copila in acceptiune pozitiva, adica ca sunt un om care mai are suflet de copil si care nu e patat de toate chestiunile mature si materiale si parca imi grava, intr-un fel, un soi de personalitate inocenta. Apoi, treptat spre limita extrema, mi se parea ca aceasta asociere, "copila fantastica" degenereaza intr-o perversitate acuta si exprimarea mi s-a parut deplasata. Adica nu ma cunoaste deloc decat prin prisma acestor postari si crede ca sunt fantastica si in acelasi timp copila. OK. Sa trecem peste aceasta interpretare eronata sau nu si sa presupunem ca nu avea intentii iscate din moravuri usoare.

Intr-o stare de incordare, curiozitate si acelasi timp fericita, ma si vedeam scriind pentru cineva "mare" chestiuni pe o tematica definita. Cine stie ce "afaceri" avea Ixulescu, dar imi dadea de inteles ca are nevoie de cineva care sa-l "traduca" si sa-l reprezinte in "delegatiile" lui prin tara si strainatate. Apoi, iar analizam. Sa fim seriosi. Un om cu prestatie si cu statutul lui, nu sta sa "culeaga" din sumedenia de bloguri "feminine" existente pe internet. Sau poate ca a recurs la un intermediar care i-a transmis mesajul pe blogul meu. De ce tocmai eu? Cum as putea sa stiu ca persoana in cauza e ipena la cap, serioasa sau pur si simplu cineva care are chef de glume proaste intr-o dimineata mohorata de iarna. Probabil un obsedat, un maniac, un cum vreti voi sa fie, numai normal nu. Ei bine, datoria lui e sa incerce sa vada daca are cu cine sa isi puna in aplicare "planul" lui.

Parcurg si restul comentariului unde imi mai oferea informatii despre felul ca ar fi incantat sa ii fiu alaturi fiindca este de parere ca sunt persoana potrivita pentru afacerea lui. Si nici nu va inchipuiti ce cauta "domnul" cu pricina. O dama de companie! Da, ati citit bine! Vroia sa fie insotit pretutindeni de o femeie pe "post" de dama de companie. Poate m-a vazut mai "slaba de ingeri" sau pur si simplu cineva care are nevoie sa faca ceva pentru existenta. Si atunci mi-a sarit tandara. Am fost revoltata si amuzata in acelasi timp. Nici nu stiam ce sa fac: sa rad sau sa injur de "prestatia" acestui inculpat. Macar si-a spus omul parerea cu privire la ceea ce cauta. Si mi-a lasat un numar de telefon unde il pot contacta. Poate i-as face un serviciu sa-l public undeva pe internet pentru femeile interesate de asa ceva.

Hmmmm. Daca e sa analizam putin, o dama de companie nu este pentru "acces" ci doar pentru privit si insotit. Nimic mai mult, doar atat. Apoi, trebuie sa aiba calitati si atuuri fizice. Trebuie sa fie frumoasa, impunatoare, captivanta, atractiva s.a.m.d. Si sa fim seriosi. Pe langa faptul ca e imoral pentru mine si ca nu as putea face asta niciodata, nu am nici "calitatile" unei astfel de femei. Si nu ma subapreciez. Nu spun ca sunt urata, dizgratioasa, respingatoare etc, dar, nu cred ca am nici un lucru din ceea ce cauta Ixulescu. Nici macar nu as vrea sa am aspectul unei femei intretinute, care este mai mult sexy decat inteligenta. Si uite cum asa, cineva m-a citit printre randuri si ar fi crezut ca pot sa accept asa ceva. Si sa-mi dea luna de pe cer nu l-as putea urma pe acel "domn" in calatoriile lui de "afaceri". Nici macar nu ma cunoste si nu m-a vazut in viata lui, iar pozele de pe acest blog, de la inceputul postarilor si pana acum, nu cred ca reliefeaza intr-un fel o astfel de statura si predispozitie la un astfel de "job".

Si iata cum persoana detinatoare a unui blog (dupa cum cred asa-zisii oameni de "afaceri") poate ajunge dama de companie a cuiva. Eu cred ca ar trebui sa-si puna "secretarele" sa caute in alta parte si sa faca recrutari de pe site-uri cu profil sau chiar in blogosfera feminina "usoara", dar nu aici, unde exista inca decenta, bun simt, principii, valori s.a.m.d. Asa ca, stimate domn de afaceri Ixulescu, ati gresit si locul si persoana. Dar am certitudinea ca veti gasi ceea ce cautati, fara sa va straduiti prea mult. Cred ca exista o sumedenie de "dame" dispuse sa accepte "oferta" dvs. impresionanta.

5 comentarii:

  1. Hehe! sunt fel si fel de oameni... ori unu prea plictisit care a vrut sa faca o gluma proasta...ori unu care e destul de pervers sa creada ca asa ceva se poate intampla. defapt, consider ca oricum esti prea buna pentru lumea asta. si ceea ce scrii ar trebui apreciat la justa valoare... dar atunci cand nu te duce capul si nu stii sa citesti cum trebuie, nu ai starea de spirit sau spirit in general... ce sa-i faci...se mai fac si confuzii de acest gen. noi sa fim sanatosi... ca afacerist e tot romanu... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca a vrut doar sa te infurie si sa scrii pe blog o replica... pentru un tertz care nu e afectat, post-ul tau este un acelasi atac la persoana, nu-l cunosti, habar nu ai cine e, in schimb "ni-l" servesti gata pregatit pentru lisaj... altfel, ai un scris coerent, nu-l asa sigur si minor...

    RăspundețiȘtergere
  3. SUNT ABSOLUT CONVINSA CA INTUITIA TA A FOST CORECTA!ASTA CONTEZA!EL A INCERCAT...TU AI INTUIT...EL VA CONTINUA IN ACEEASI MINUNATA IDEE „ARE BALTA PESTE”(SUNĂ ...„IEFTIN”?!...ESTE DERIZORIU! SI ADEVĂRAT!)

    RăspundețiȘtergere
  4. la interpretari, rastalmaciri si alte aberatii de genul romanii se pricep cel mai bine... n-ar trebui sa te mire... romania e tara tuturor posibilitatilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa il ajut eu :D irinutza_popa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere