luni, 15 februarie 2010

Simbolul apelurilor telefonice

De o vreme incoace imi doresc tot ce imi doream candva. Unele ganduri prin contur si cateva vise parca se concretizeaza usor. Si e minunata starea aceasta de implinire. Sa gasesti ceea ce cauti sau astepti. Sa poti materializa un frison care te-a scuturat candva. Totul e altfel cand are un sens.

Am prietenii si familia care imi induc incredere in mine. Imi toarna cu palnia optimism si prin porta-voce ma anunta ca sunt mai buna decat ma consider eu. Ei vad in mine ceea ce eu nu consider ca sunt. Un om capabil si apt de multe lucruri marete care se fac din placere. Acele persoane care ma citesc ca pe o carte deschisa si au ajuns sa-mi spuna ca voi ajunge cineva "mare" pentru ca merit. Le multumesc celor care ma asociaza astfel si sincer? Nu as vrea sa ii dezamagesc. De aceea lupt si vreau in continuare sa fac ce mi-am propus. O lista cu prioritati in 2010 care contine multe obiective. Dar vorba aia: nu-ti poti dori sau nu te poti astepta sa infloreasca trandafirii-n februarie. Asa ca imi mai permit sa astept si sa persist in luarea celei mai bune decizii privind un job, indiferent care ar fi el. Pur si simplu, un lucru care sa ma scoata din rutina cladita cu maiestrie.

E o continuare a unei postari precedente. De ce? Tocmai pentru ca am avut azi persoane care m-au sunat sa ma imbarbateze, sa-mi spuna ca soarele pe strada mea va rasi, dupa ce va trece "iarna". Si cred ca o fac din suflet si nu din "obligatie" sau "complezenta" telepatica. Le multumesc acelor doua persoane care azi mi-au dat un telefon spunandu-mi ca le dor de mine si de felul meu de a fi. Cei care azi mi-au transmis o stare de bine, prin niste vorbe care au picat exact la momentul potrivit. Nu ma asteptam sa-mi sune telefonul si sa ascult cate o voce calda, calma, extrem de impunatoare pozitiv. Si aveam nevoie de o resuscitare de simturi din partea prietenilor speciali. De aceea, tin sa le mai multumesc inca o data aici. Le multumesc ca au incredere in capacitatile mele si in puterea mea de a invinge prin ambitie si perseverenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu