vineri, 17 aprilie 2009

Incest

Mă culc cu propria-mi persoană în fiecare seară după ora 00. Eu cu mine dormim îmbrăţişate până dimineaţa în zori când ne despărţim; suntem matinale, fiecare cu lumea ei până spre seară când ne reîntâlnim şi ne contopim într-o singură fiinţă. Zilele mă penetrează incestuos în suflet - eu îmi întind EUL pe pat, aşteptând să mă îmbrăţişeze! Uneori e adormit şi nu are chef de taină, alteori e agitat şi dezinvolt luând decizii în locul meu. N-am răgaz pentru a-mi programa sau planifica ziua de mâine, fiindcă cealaltă latură a mea preferă să fie spontană, fără să gândească raţional. Nu credeam că o să mă îndrăgostesc de EA şi o să dormim, o să trăim MEREU împreună! Nu mă înşeală şi nu cere explicaţii, nu mă ceartă pentru nimicuri şi nu are o atitudine de superioritate. Nu se supără când ies cu altcineva şi nu îmi interzice nici o altă relaţie. Nu mă întreabă la ce oră ajung acasă sau dacă masa e pregătită. Nu o interesează că vorbesc singură şi inutil. O iubesc pentru că nu are mofturi sau pretenţii, fiţe sau scenarii.
Îmi scriu Biblia în momentele de existenţă. În rest NU EXIST pentru că NU CUGET la NIMIC...

2 comentarii: