miercuri, 29 aprilie 2009

Testament

Ante-scriptum
Subsemnata Nina Şovre, venită pe lume la data de 15 mai 1985, cu domiciliul INstabil în Baia Mare, în deplinătatea facultăţilor mintale (nu a tuturor) fac public acest testament cu următoarele dispoziţii: laptopul meu, marca MSI (care mai are încă garanţie) îl las moştenire tatălui meu (pentru a se juca în continuare Tetris) sau prin tragere la sorţi tuturor NEdeţinătorilor de PC. Gestul meu de binefacere sper să mulţumească o singură persoană, care să aibă acces la toate folderele mele parolate :d . Organele mele importante (care sunt mai tinere şi nu aşa celebre ca ale lui Will Smith), dar viciiate de Cola, Lucky şi multe altele, le donez urmaşilor mei doritori. Aparatul foto, marca Canon îl ofer cadou împătimiţilor de comprimare a timpului şi suferinzilor de narcisism. Epilatorul Philips îl înmânez persoanelor preocupate de estetica zonelor cu păr nedorit sau care din motive financiare nu ajung regulat la cosmetică. (Ţin să precizez aici că sunt cu analizele la zi şi nu există riscul transmiterii de boli dermatologice). Imobilul în care locuiesc în prezent e discutabil deoarece nu e trecut pe numele meu (şi acest risc există şi pe viitor fiindcă mai am un frate ;))-primul moştenitor născut :-j). Mini-ul de la BMW cu viitorul numărul de înmatriculare MM 15 NNA e încă în fabricaţie (pentru full option), dar îl las amintire şoferilor cu experienţă. Încălţămintea cu mărimea 36,5-37 prefer să rămână la persoanele (de sex feminin) care se încadrează la număr. Nu-mi amintesc acum să am prietene cu jumătăţi de măsură. Şifonierul cu toată garderoba de colecţie toamnă-iarnă, primăvară-vară (î.Ch-martie 2009) îl dau persoanelor care duc dorul hainelor vechi (aici nu se încadrează purtătoarele de retro/old-fashion/vintage clothes -care sunt un stil, nu roase şi învechite de timp cum sunt ale mele) la propriu, purtate şi răspurtate, dar care totuşi mai au iz de Ariel şi balsam de rufe şi care, se mai prezintă în stare de "PURTABILitate". (Menţionez aici, că accesoriile din 2009 -puţine la număr- sunt piese vestimentare noi, într-o formă perfect "îmbrăcabilă"). Conturile bancare (goale şi puţine la număr) precum şi cardurile (unele dintre ele cu datorii la stat) le ofer spre întreţinere persoanelor neafectate de recesiune sau angajaţilor (adică norocoşilor :p) cu un venit cel puţin stabil-existenţial. Colecţia mea de telefoane mobile (majoritatea ediţii vechi - unele dintre ele nici nu se mai fabrică -, funcţionabile, dar cu uşoare defecte reparabile) o las moştenire persoanelor suferinde de limbutită sau exprimare verbală în exces. Prin urmare, aviz cunoscuţilor mei care vorbesc mult: să nu rămâneţi dezamăgiţi din cauza tehnologiei "sărace" de care dispun şi care v-ar putea lăsa baltă şi atunci când aţi suna la 112.
Alte bunuri personale cum ar fi: genţi, articole de make-up, papetărie, lumânări etc. vor fi scoase la licitaţie sau vor fi înmânate prin tragere la sorţi. Înscrierea prietenilor interesaţi se face de azi, data curentă - 29 aprilie 2009 printr-un apel telefonic. Cred că am reuşit să împart tot şi să mulţumesc pe toată lumea.
Doresc să fiu înmormântată (când mi-o veni vremea) fără fast şi fără bocitoare, cu multe flori, în cimitirul oraşului natal, între oamenii de veci, cât mai departe de ungurii (exclus şi fără atac la persoană pentru cei pe care îi cunosc şi îmi sunt prieteni) - colegi de cimitir.
În speranţa că dorinţa îmi va fi îndeplinită, semnez de pe acum prezentul testament, Nina Şovre.

* nu am dat nume (moştenitorilor mei) evitând riscul de a omite pe cineva;
** unde am menţionat "aparatură de firmă", nu am vrut să fac nici reclamă şi nici să mă laud, fiindcă după cum vedeţi nu mă lăfăi în branduri (ce-i la mine, şi acasă!); aşa se scrie în testamentele postmoderniste :d.
*** nu-s bogată (doar în suflet), dar cred că am reuşit să ofer tot ce ţine de mine

5 comentarii:

  1. Pacat ca nu ma aflu printre mostenitorii "de rand" ar fi multe lucruri pe care mi le doresc. Lista mea incepe acum:
    1. Viitorul bilet castigator la loto;
    2. Toate pixurile tale( de care ai uitat);
    3. Toata colectia de lumanari;
    4. Cele 2Kg de argint;(poate imi dai bratara inainte de a inchide ochii);
    5. Partea ta din mostenirea Sovre sa imi pot cumpara un apartament in Cluj;
    6. Colectia de filme( de care ai uitat);
    7. Imi doresc si aparatul foto ca mie imi place mult;
    8. Viitoarea ta casa din Timisoara( de care iar ai uitat), inca nu o ai da pana mori eu tot mai sper...nu de alta da o vrea Diana;
    9. Banii din somaj... stiu ca sunt sume mari;
    10.Chilotii purtati de tine in ziua decesului (pentru a-ti mai simti mirosul);
    Lista mea se termina aici... nu sunt materialist doar ca imi place mult sa primesc mostenirii de calitate. Abia astept sedinta in care avocatul citeste testamentul...(era o gluma);
    P.S:"Doamne feri!"

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S.: Dani, daca tot veni vorba de ce am uitat, in lista ta mai erau 2 lucruri de care tu ai uitat: colectia de monezi vechi si de cartele telefonice :P. Iti las viitoare din cele 2 kg ale mele de argint bratara care ti-am promis-o, cat despre optiunea 10 nu ma asteptam, desi din partea ta totul e posibil :P. Ca sa fi in asentimentul meu complet, am sa iti las si banii din somaj, ca sunt o avere! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ok, eu am o problema!!!!ai uitat sa mentionezi ca din castigul la loto, bani de o garsoniera imi revin in mod automat fara discutii, explicatii sau partaje!!!!sa fie clar!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    nina draga...eu tot ce imi doresc e sa castigi tu la lotto...asa nu mai avem nici unul din noi nevoie de "mosteniri"...
    ...sti tu la ce ma refer :P

    RăspundețiȘtergere
  5. ...am uitat ceva...dani,in legatura cu chilotii,aia vor fi scosi la licitatie...asa ar fi cel mai cinstit...si nu cred ca o sa-ti permiti sa-i cumperi :))

    RăspundețiȘtergere