luni, 13 aprilie 2009

Şi ce dacă...?



Şi ce dacă...sunt afonă şi cânt sub duş?
...nu am un job?
...am permis şi nu şofez?
...fumez prea mult Lucky, beau Cola şi cafea cu lapte ori de câte ori e nevoie?
...joc la loto?
...nu mă dau cu Chanell când merg la alimentară?
...îmi place să scriu cu negru?
...mă deprimă o boală?
...nu mă piaptăn?
...beau vin singură şi nu în 2?
...am vicii şi le susţin?
...sunt naivă şi cred în Oameni?
...scriu poezii idioate şi banale?
...ascult necunoscuţi "muţi" la telefon?
...mă îndrăgostesc de iluzii şi nu de realitate?
...sunt singură...în lumea mea perfectă?
...aberez uneori şi fac din ţânţar, armăsar?
...ascult şlagăre?
...visez cu ochii deschişi?
...iubesc pe cineva în secret?
...mă enervez pe oameni indiferenţi?

...prefer maro-ul în loc de orice altă culoare?
...îmi doresc un "Luca"?
...sunt ambiţioasă numai când nu trebuie?
...nu-mi iau ţoale de la Mall?
...depun CV-uri fără rost sau speranţă?
...am mofturi şi tone de defecte?
...am aşteptări şi pretenţii de la mine, de la lume, de la societate?
...sunt recalcitrantă şi impulsivă?
...au dispărut "specialii" din viaţa mea?
...nu cânt la pian sau chitară?
...nu e loc pentru un "EL" în prezent?
...am fixuri, ticuri şi gesturi tâmpeşti?
...sunt narcisistă când sunt cu adevărat fericită?
...sunt EU aşa cum SUNT? Nu sunt PERFECTĂ, nici NU VREAU, nici NU POT. Pe cine interesează? În primul rând pe mine, iar apoi pe cei care vor să-i intereseze şi cei care se stiu! Mă simt minunat aşa cum sunt, mă simt bine în pielea mea cu toate aceste "şi ce dacă...?"!

4 comentarii:

  1. ...exact...si ce daca.multa lume simte la fel,poate...fara sa recunoasca.un sfat prietenesc...sa devi indiferenta...desi nu functioneaza tot timpul...ranind pe altii si protejandu-te pe tine.e o chestie...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...poate nu esti perfecta dar pentru mine esti cea mai buna prietena...de la u am invatat multe si ma bucur k te-am cunoscut...multi nu recunosc k au defecte si incearca sa le ascunda...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine spus diana! Restul nu conteaza! Toti pe langa lipsuri mai avem si parti negative!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai asta era ideea: ca nu sunt dar nici nu as vrea sa fiu niciodata perfecta. n-as rani pe altii (nici dusmanii - daca ii am), pe nimeni chiar, protejandu-ma pe mine :p

    RăspundețiȘtergere