duminică, 26 aprilie 2009

Lumea nu observă

Lumea nu observă
...că dacă îmi pică ochii-n asfalt, tu eşti acolo să mi-i ridici ştergându-mi-i de smoală;
...că dacă zâmbesc pe stradă înseamnă că-s fericită;
...că am oroare de cei care scriu cu "â" la început de cuvânt;
...că îţi fur şosetele (care îmi sunt cu vreo trei numere mai mari) şi le port noaptea când dorm;
...că te cert când răvăşeşti dulapul;
...că-ţi duc dorul când lipseşti, desenând momente cu noi, pe hârtie creponată;
...că uneori îţi admir tupeul şi insistenţa;
...că port acelaşi inel de mai bine de 5 ani;
...că am un telefon de 5 ani;
...că sunt liberă de 5 ani;
...că sincer te apreciez pentru ceea ce, cine şi cum eşti, fără modificări majore;
...că mă disper când îmi răspunzi printr-o întrebare;
...că mă gândesc la el mai mult decât e sănătos;
...că prin contraziceri inadecvate mă îndepărtez de persoana în cauză;
...că atunci când îţi vorbesc despre ce îţi place, ţi se luminează chipul;

2 comentarii: