duminică, 5 iulie 2009

Cu vara în suflet

E vară în anotimp şi în suflet. E vară în mine cât încă mai pot să mă exprim aici fără menajamente şi reţineri. O libertate a firii şi a descărcării. Un loc fictiv unde ochii albaştrii privesc fără critici majore. Spaţiul ăsta de aici e Big Brother-ul meu, e locul unde frustrările nu sunt analizate atât de tranşant precum în viaţa “reală”. Îmi pensez cu delicateţe defectele care o să revină până la adânci bătrâneţi şi am să le tot şlefuiesc până într-o zi în care unele dintre ele vor deveni calităţi. Am învăţat să cedez în situaţii contradictorii tocmai pentru a aplana un conflict sau o dispută ce poate genera în supărări sau despărţiri. Deci, mi-am redus gradul de încăpăţânare dar asta nu înseamnă că pot să accept o premisă sau o ipoteză cu care efectiv nu pot fi de acord. Am să-mi expun în continuare părerile şi convingerile cu privire la diverse discuţii dar am să renunţ când constat că nu ajung la nici un consens. Apoi am reuşit să nu mai demonstrez lumii cât sunt de idealistă şi cât îmi place să fiu de perfecţionistă în tot ceea ce fac. Pentru a nu fi percepută ca o utopie pe de-a-ntregul, prefer să “ascund” anumite idealuri care oricum îmi vor fi pe viaţă. E vară în sufletul meu pentru că lucrurile pe care le fac sunt pline de dragoste. Mă implic cu pasiune în tot ceea ce săvârşesc şi nu îmi pare rău pentru nici o decizie luată, chiar dacă uneori a fost puţin pripită. Încercările eşuate sau puţin stângace nu ar trebui percepute ca nişte regrete ci ca pe nişte experienţe din care am avut ce învăţa. E atât de uşor să trăieşti ştiind că ai încercat tot ce e mai bun pentru tine şi tot ce consideri că te poate face mai fericit în anumite momente. Oricum, euforiile se consumă repede, tocmai pentru asta trebuie să profităm de ele. Starea de îndrăgosteală cu fluturaşi în stomac, senzaţia de satisfacţie şi împlinire când îţi reuşeşte un plan, mulţumirea de a fi tu însuţi în orice situaţie şi orice context pentru a nu apela la măşti ce au menirea de a te ridica în ochii unor superiori sau şefi sunt cele mai bune atribute care ne pot completa în fiecare zi. Tăria de a rămâne puternic în faţa obstacolelor incomensurabile. Forţa de a rămâne adesea indiferent când vine vorba de un plan eşuat, de o dezamăgire în dragoste. Ce bine te simţi când vara locuieşte la tine şi face parte din calendarul tău unde ocupă doişpe luni din doişpe. Mereu cu căldura în suflet, cu soarele-n priviri şi cu ploaia caldă care spală nisipul de gânduri mohorâte.

2 comentarii:

  1. Creato esti indragostita sau mi se pare? Sau pur si simplu in starea ta de spirit e vara?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, chiar? Esti indradostita si nu zici nimic?

    RăspundețiȘtergere