luni, 31 august 2009

Pentru anonimul plictisit şi analfabet

Această postare este pentru o persoană anonimă, care îmi lasă comentarii pe care eu nu le public. Analfabeţii, din prea multă plictiseală izvorâtă din incapacitatea de adaptare la orice, reuşesc să compună adesea mesaje de genul "bla...bla...bla". Prin însăşi banalitatea acestor exprimări (nici măcar pueril-ironice), nu vad rostul să le public, iar dacă acestui "necunoscut" sau "străin" monosilabic îi displace acest blog, nu are decât să nu îl mai viziteze. Ideea e că îi place să creadă că reuşeşte să fie luat în seamă. Nici măcar o iritare subtilă nu vine de la adresa lui, iar ascunderea lui în anonimat îi conferă de fapt ascunderea de faptul că posedă o vastă, amplă şi complexă incultură şi un grad ridicat de incompetenţă comprehensivă a unor lucruri simple şi comune. Dacă a sesizat că este ignorat prin nepublicarea "părerilor" lui (care se rezumă la bla-bla-uri)cu o privire la o postare anume, a insistat să mai trimită câte un comentariu născut dintr-o exasperare acută de a fi băgat în seamă. Cu certitudine consider că îi plac monologurile acestui anonim incapabil de a gândi măcar pentru câteva clipe. Am omis să vă specific că, în concepţia lui de mare intelectual şi culturalizat peste măsura voinţei sau putinţei lui, acest individ mă consideră acidă. Poate că beau Cola şi de acolo mi se trage, numai că el nu ştie asta :)). Whatever! "Cât eşti de acidă" au fost cuvintele lui spuse la postarea cu Al Pacino. Cred că îl chinuie rău talentul să scoată asemenea expresii izvorâte dintr-un diletantism iremediabil! Pentru cei reduşi, analfabeţi şi incompetenţi (din cauza că nu îşi doresc să fie abili) nu pot să simt decat milă şi repulsie. De acum înainte îi doresc multă toleranţă din partea viitoarelor persoane care îl vor întâlni şi care vor avea tăria de a avea răbdare cu un "discurs" monosilabic prezentat succint prin "bla-bla-uri" specifice lui. Ţine-o tot aşa că vei ajunge departe!

Pun pariu străine că nu ştiai de filmuleţul ăsta. E cu dedicaţie specială pentru tine!

Hai că m-am amuzat de insistenţele tale prin comentarii de 3 cuvinte formate fiecare din 3 litere, de îmi era ruşine să le public. Aşa că, tu latră în continuare şi eu cu siguranţă te voi asculta!

4 comentarii:

  1. Un sfat: "Ignore" e cea mai buna solutie. Si mie mi se intampla. Traiasca "Ignore"! Si o postare nu mai pentru el? Inseamna ca l-ai bagat deja in seama.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o postare pentru ca altfel nu reuseam sa il instiintez, l-am sesizat doar, asta nu inseamna ca i-am luat in considerare commenturile, din moment ce nu le-am publicat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stiam ca analfabet ii acela care nu stie sa citeasca si nu care stie sa scoata si interjectii :))
    Dany ce ai ajuns, prieten vechi si unui "analfabet anonim" :)) ii dedica un post intreg :))

    Acum Nina iar isi strofoca mintea cu nu stiu ce si nu stiu cum numai de ea stiute si incercand si pe noi, oamenii de rand, sa ne faca a intelege.

    Pana si un analfabet ar fi fost peste modul tau de gandire din acest post. Mi-e mila de tine ce ai ajuns... Hai pa, ca nu sunt sanse sa il publici nici pe acesta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Definiţia din DEX pentru noţiunea de analfabet sună aşa, în caz că nu ai fost inspirat să te documentezi: "persoană care nu ştie să scrie şi să citească; neştiutor de carte; ignorant, incult". Deci se referă şi la faptul că nu ştie să scrie, nu doar să citească. Plus, în al doilea rând, "bla...bla...bla" nu e o interjecţie (cred că ai omis şi această etapă de asimilare a unor cunoştinţe elementare)cum vrei tu să îi spui, ci reprezintă o limitare a unei aşa-zise exprimări când nu şti ce şi cum să spui!Da, e postare separat pentru acel incult, tocmai pentru a reliefa imbecilitatea unora care se cred superiori tocmai prin prostia lor. În caz că nu eşti la zi cu amănuntele (incapabil de a sesiza postările anterioare), Dani chiar avea o postare în numele lui cu ceva timp în urmă. Apatia ce o simt pentru tine îmi dă posibilitatea să îţi public comentariul ironic-arogant cu tentă de sesizabilă intelectualitate. Nu te fac să înţelegi nimic, pe tine omule de rând (cum te autodefineşti) pentru că efectiv nu ai cum, din păcate şi nefericire... M-ar surprinde faptul dacă vreodată un analfabet poate să aibă un mod de gândire aparte dacă nu subversiv. Şi eu simt milă pentru tine, tocmai de aia ţi-am publicat comentariul, ca să nu mai rămai la stadiul de anonimat ignorat cu desăvârşire. Uite că ai avut şanse măcar pe acesta să ţi-l public... comparativ cu restul care nu exprimau nimic...

    RăspundețiȘtergere