duminică, 11 octombrie 2009

Goodbye

Iţi mulţumesc că mi-ai deschis ochii să văd adevărata persoana din tine. Iţi mulţumesc că ţi-ai dat masca jos ca să poată ieşi la iveală adevărata ta faţă. Oricum ţi-a luat ceva timp pentru a te pronunţa într-o sentinţă. Îţi mulţumesc că mi-ai demonstrat ce fel de caracter ai ascuns timp de caţiva ani. Îţi mulţumesc că ai avut timp doar de problemele tale şi că nu mai aveai nevoie şi de altele în plus. Îţi mulţumesc pentru faptul că la un moment dat ai facut parte din viaţa mea şi că am avut unele lucruri de învăţat de la tine. Îţi mai mulţumesc pentru faptul că ai fost prezent în unele situaţii în care aveam nevoie de ajutor şi pentru muuulte altele.Îţi mulţumesc pentru faptul că m-ai facut să văd cât de schimbători pot fi oamenii, cât de ostili şi inconsecvenţi. Dar în ultimul rând vreau să îţi mulţumesc pentru hotărârea ta radicală, ireconciliabilă şi finală.

2 comentarii:

  1. :-O numai de mine sa nu fie vorba :D
    ..ce emotii am

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca cineva sigur se regaseste in acest paragraf, desi seamana cu ascultarea unui horoscop fara primele secunde cand zice zodia.

    RăspundețiȘtergere