duminică, 4 octombrie 2009

Relativ feminina, dar nu feminista!

Da, pot sa spun ca sunt feminina cu toate ca port blugi si pantaloni si ca ma imbrac mai mult sport decat clasic sau business, daca tot nu mi se impune sau cere serviciul (acum usor elegant daca tot am un job :P). Ma machiez dar nu in mod excesiv si nu in fiecare zi ci doar cand am chef pentru o "opera de arta" dar nu in sensul de zugraveala ci de combinare a nuantelor (nu in mod abundent) sau cand am o importanta ocazie (intalnire). Unghiile nu sunt niciodata nearanjate, doar in exceptii extraordinare cand efectiv nu am avut timp, tot asa, pentru o "opera de arta". In rest, ma comport nu chiar ca o lady, pentru ca nu am unde sa imi etalez etichetele de eleganta proprie (of, of, modestia asta de domnisoara cizelata :-j) si feminina, dar nu neaparat prin vestimentar ci prin atitudine si impunere. Dar, una e sa fi feminina si nu la extrem fiindca in zilele noastre oricum nu ar fi posibil la o leafa modesta :D si cu totul alta mancare de peste e sa fii feminsita. Adica sa fi de partea femeilor, sa tii cu ele si sa le sustii mai ales din cauza ca sunt femei. Bineinteles, asta nu inseamna ca sunt prietena cu misoginii sau le displac pe cele care sunt feminsite cu dedicatie de-a dreptul. Barbatii nu sunt mai tari doar pentru ca au ceva intre picioare sau doar pentru ca pot sa presteze diverse servicii si activitati (in acceptiunea de meserii) care nu s-ar mula pe natura unei femei, indiferent de caracter. Barbatii nu sunt superiori datorita faptului ca sunt eroii unor razboaie, ca nu plang la fel de repede ca o femeie, ca majoritatea au functii de conducatori (in posturi de presedinte si nu numai). Cei mai buni bucatari sunt barbatii, cei mai multi scriitori sunt de sexul masculin si multe alte exemple as putea mentiona aici. Ideea este ca, feminsitele, indiferent daca au sau nu dreptate cu privire la statutul unei femei in societate si nu numai, isi sustin persoanele de acelasi sex cu ele. Nu neaparat ca se cred superioare, dar cu siguranta cred ca sexele (barbatii si femeile)intre ele sunt egale. Avem egalitate relativa de drepturi vizavi de barbati, dar nu suntem egale cu ei. De fapt, aici nici nu se pune problema unei egalitati, superioritati sau inferioritati. Pur si simplu, un barbat niciodata nu va putea face ce face o femeie ( sa de-a nastere de exemplu). Apoi e chestia cu joburile care e diversificata, ampla si complicata. O sa vedem rar, dar rar o femeie preot de exemplu, cu toate ca exista, la fel cum vedem rar un barbat pe post de cosmetician (la epilat mai ales). Am dat exemplele cele mai evidente care mi-au trecut prin minte. Feminstele convinse zeifica femeia, o idolatrizeaza si o aduc la rangul de mica "regina" doar pentru ca e femeie in primul rand si apoi pentru ca poate sa faca ce face si un barbat nefiind deloc mai prejos. Nu am inspiratia necesara sa ma exprim adecvat, dar cred ca e destul de clar ce vreau sa subliniez. Apoi ce nu imi mai place la femei, fete in general: atunci cand se intalnesc si etaleaza o poveste siropoasa de amor petrecuta noaptea trecura cu iubitul, le relateaza cu lux de amanunte intimitatile si picanteriile, comparativ cu barbatii care sunt sumari, succinti si la obiect. Nu spun ca detaliile nu sunt importante, dar nu in contextul in care l-am precizat eu mai sus. Nu stiu, dar pur si simplu sexul tare e altfel, sunt mai chibzuiti parca si mai cu picioarele pe pamant.Nu sunt asa rautaciosi si egoisti precum femeile. Desi, de multe ori sunt mai sensibili decat o femeie, dar nu se arata, iar atunci cand sufera cu adevarat, chiar sufera in interiorul lor. Am observat din mai multe "exemplare" ca ei in schimb, suporta mai greu o durere, atat de natura sufleteasca cat mai ales fizica. Se vaicaresc mai mult decat o femeie atunci cand ii doare ceva. In schimb, sunt mai rezervati decat sexul slab. Sunt mai impunatori, dar si se cred superiori femeilor. Bine, s-ar putea scrie aici un roman despre natura complexa si diferita dintre sexe, dar vreau sa spun ca eu nu sunt de partea femeilor de cele mai multe ori pentru ca stiu cum sunt si am vazut asta in "n" cazuri intalnite. Nu inseamna ca le detest, dar in procentaj ocupa 40%. Restul de 60 e pro masculin.

Un comentariu:

  1. ...nina draga,la treaba cu detaliile,te contrazic
    cunosc multi barbati care se lauda cu detalii (poate tu sti despre ce vorbesc),si de multe ori detaliaza mai mult decat femeile si barfesc mai mult decat femeile..
    oricum..feminista nici eu nu sunt..dar nici masculinista =))...sunt neutra :P

    RăspundețiȘtergere