joi, 22 octombrie 2009

Soft feeling

Nu intrebati de ce, nu intrebati nimic. O miscare a sufletului si atat! O melodie care imi provoaca emotii, versurile imi aduc aminte de momente si clipe superbe traite candva, undeva cu mai multi. Si daca tot am reusit sa ma schimb (dupa spusele unor persoane, si desi am lucrat mult la asta se pare ca am reusit), piesa asta e un feeling anterior, un fior care si acum ma trece cand ascult rimele...Pe langa toate, poate ca si munca pe care o fac acum, serviciul meu nu imi mai permite sa am timp de ganduri care nu erau potrivite si care ma revoltau peste masura asteptarilor. In timp am invatat efectiv ca unii priteni te pot rani mai mult decat te poti astepta. Am invatat ca indiferenta unor persoane doar si inca puternic, dar se stinge intr-un final cand constati ca un priteten bun nu iti tranteste totul in trecut. Am vazut ca nervii consumati inutil in certuri banele nu aduc nimic benefic si nu consoleaza catusi de putin un suflet ranit. Am observat ca atunci cand ma gandesc doar la momente fericite si imi incep ziua pozitiva si optimista, atunci pot misca muntii din loc. Ca atunci cand uneori imi vine sa pun mana pe telefon, ma abtin (si nu pentru a renunta la incapatanare) ci pentru ca as comite o gafa, eroare incomensurabila si iremediabila. Am invatat ca cineva care te iubeste e mereu aproape de tine oricum si de oriunde indiferent de situatii si contexte. Am vazut cat e de usor sa stergi cu un burete ani in care s-au adunat bucurii si lacrimi, fericiri si tristeti, boala si singuratate. In tot acest timp am trait pentru a ma schimba, pentru a lucra la sensibilitate si sentimente. Nu e usor, dar merita efortul sa fi ce iti doresti. Am invatat ca plantele pot face minuni, ca iubire invinge obstacolele, ca pentru unii banii sunt mai presus de orice, ca parintii au de cele mai multe ori dreptate. Am vazut ca anumiti oameni dupa punct nu pun si virgula - nu regreta niciodata nimic, nu iarta, nu ofera o a doua sansa (cum am facut eu desi m-am ars si a doua oara), nu-si doresc sa-si completeze trecutul cu prezentul etc. Doamne cate am invatat in ultimul timp si cat ma bucur ca am avut parte de lucruri care sa ,a determine sa privesc lumea altfel. Multumesc celor care m-au sprijinit in schimbare si celor care au sesizat asta. Stiti ca un gand persistent, in care credeti cu adevarat chiar devine realitate? Da, asa este!

3 comentarii: