luni, 25 mai 2009

Aberaţii la început de săptămână

Curioasă din fire, mă întreb şi azi cum o să-mi treacă săptămâna;
Îmi trebuie săgeata lui cupidon pentru a înţepa o imaginaţie bolnavă;
Mă implor să fiu angajată măcar unde se poate, dacă nu unde îmi doresc;
Caut secretar voluntar care să-mi noteze în jurnal gândurile de azi;
Aş vrea să îmi modific săptămâna, dar nu am acces la codul de bare;
Şi azi, ca şi până acum, iluzia mi-e o stare de spirit şi un mod de a supravieţui;
Îmi trebuie o pastilă pentru amnezie, luată în fiecare dimineaţă la aceeaşi ora;
Şi acum cele 10 puteri de care dispun pe parcursul acestei zile:
1. Puterea de a ieşi din reverie, măcar până data viitoare (adică mâine);
2. Puterea de a spune verde-n faţă tot ce mă nemulţumeşte cu privire la cei cu care mă voi întâlni azi;
3. Puterea de a rămâne calmă la impedimentele cotidiene ce-mi bat deja la usă;
4. Puterea de a crede că azi voi începe o viaţă nouă din orice punct de vedere;
5. Puterea de a ieşi din incinta numită "casă" pentru a nu deveni complet sedentară;
6. Puterea de a mă rezuma la o singură cafea pentru a reduce palpitaţiile;
7. Puterea de a mă stăpâni să nu mai fumez un pachet de ţigări, nu de alta, dar nu mai am bani de altul;
8. Puterea de a reţine tot ce voi citi azi, pentru a-mi demonstra că memoria nu mă părăseşte;
9. Puterea de a nu răspunde "duşmanilor" la telefon;
10.Puterea de a fi alta, măcar azi!

M-am convins pe mine că voi reuşi toate cele de mai sus, din moment ce am atâtea puteri şi armele de care dispun îmi sunt ascuţite şi şlefuite, puţin ruginite, dar totuşi de ajutor. Deja totul sună altfel, diferenţele de context se resimt. Azi sunt puternică indiferent cine ce-ar zice. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu