luni, 25 mai 2009

Cerere de mărire a salariului

Am primit un mail de la Sanda, prietena mea cea mai buna din facultate, care conţinea o cerere de mărire a salariului. M-a amuzat si am spus să v-o arăt şi vouă. Nu ştiu cine e solicitantul, dar a fost inspirat de situaţia actuală. Prin urmare, rândurile de mai jos nu îmi aparţin, ci le-am primit şi eu!

Cum să ceri o creştere salarială...?

Cerere angajat

Dragă Ş€fule,

Fi€care dintr€e angajaţii compani€i noastr€, sunt€m f€rm d€votaţi atât dumn€avoastră cât şi într€prind€rii.

Vr€m profitabilitat€, r€ntabilitat€, dar sunt€m şi noi oam€ni şi av€m n€voi.

Bazându-n€ p€ înţ€l€g€r€a dumn€avoastră, aşt€ptăm n€goci€r€a condiţiilor d€ muncă.

Cel€ bun€ !

Răspuns Şef

Dragi colegi,

Actuala NUanţă economico-socială NU vi se poate imputa doar vouă.

Noi NUmai alături de voi putem aNUnţa profituri şi aNUităţi către managementul superior.

ANUnţul că solicitaţi contiNUU majorări salariale, NU ne surprinde.

Vă aştept NU NUmai mâine ci oricând, la biroul meu spre a corecta NUanţele sesizate.

Ţineţi minte !

ANUnţul înseamnă NUmai apropiere faţă de nevoile voastre şi NU altceva !

Cele bune,

Şeful vostru,

IoNUţ

Un comentariu: