miercuri, 13 mai 2009

Fericirea ca obligaţie

când dorm şi plouă mărunt;
când e soare şi pot să fac o baie undeva;
când fredonez o melodie având impresia că am voce;
când strâng un copil în braţe înţelegându-i jumătăţile de cuvinte;
când îmi iese un lucru plănuit;
când dintr-o gafă am avut ceva de învăţat;
când cred cu înverşunare că uneori voi avea o lună de miere într-un loc exotic;
când am impresia că voi fi o mamă exemplară;
când beau vin;
când răsfoiesc albume cu fotografii;
când iubesc pe cineva care nu mi se potriveşte, pentru că atunci pot iubi fără compromisuri;
când pot să-mi cheltui banii ce i-am făcut singură, fără să dau explicaţii;
când nu exista o soluţie mai bună pentru rezolvarea unei probleme;
când dau copy-paste la starea de fericire şi pentru ziua de mâine;
când mă simt înţeleasă de părinţi;

Un comentariu: