miercuri, 13 mai 2009

Să vorbim despre Bamboo

Clubul acela scuuump şi plin de bocotani mai mult sau mai puţin mondeni, de înstăriţi anonimi sau cunoscuţi. Un loc cu şi despre bani, cu şi despre fiţe. Bun! Citisem undeva pe net că pentru a-ţi rezerva o masă trebuie să-ţi uşurezi portofelul de vreo 400 de euro, deci vreo 15 milioane de lei vechi în care totuşi e inclusă ceva băutură. Jesus! Dacă informaţia e reală, atunci cu banii respectivi aş putea să vizitez o ţără din Europa sau să am un party mişto la mine acasă cu muzica pe care o vreau şi cu toate mofturile aferente. Există "n" alte cluburi în care nu trebuie să îţi ţi locul rezervat pentru o grămadă de bani. Cert e că respectivii clienţi ai Bamboo-ului sunt oameni cu "valoare" grea care-şi donează finaţele pentru un gust de whisky, coniac, vin sau cocktail-uri. Toate se pot consuma şi în alte cadre mai puţin fiţoase sau de ce nu acasă, unde nu trebuie să îţi "inchiriezi" livingul. Aşa e, e adevărat că nu ai parte de atmosfera din Bamboo şi de spălarea ochilor cu o înşiruire de portofele burduşite fie de valută, lei sau carduri. În oricare altă parte nu poţi trăi senzaţiile, show-ul, starea de distrcţie şi megapopularitatea precum la Bamboo. Nu-ţi poţi permite să îţi sprijini fesele pe alte fake-uri de canapele decât pe cele prezente în clubul cu mare renume şi rezonanţă. Oare chiar nu mai există şi un alt loc pentru quality going out? Oare trebuie să ne supunem unui fanatism al luxului pentru a ne simţi cu adevărat bine într-un club? De ce costă atât de mult ca să poţi avea acces la un dezmăţ când poţi să te "dezlănţui" în voie şi în altă parte pe bani mai puţini? Am avut curiozitatea de a intra pe site-ul clubului pentru a parcurge descrierea acestuia şi am rămas efectiv uluită de o propoziţie ca şi încheiere şi anume: "Într-o unică idee - un club accesibil pentru toată lumea". Bă fraţilor, eu cred că aştia nu cunosc noţiunea de şomer sau de simplu angajat pentru o leafă minimă pe economie. Corect! Îmi veţi spune că dacă nu îmi place, nu vreau şi nu îmi permit un Bamboo atunci sa tac dracu din gură şi să nu mai bat câmpii pe tema asta. Păi e vorba de ce spun ei prin fraza de mai sus şi de fapt care e realitatea - nu e un loc pentru oamenii de rând. Apoi, mai e menţionat tot la ei pe site că parcarea e gratis dupa 10 seara. Asta m-a încălzit peste măsură - fiindcă dacă aş dori să merg, oricum nu am maşină personală. Deci, dacă mă decid că imi permit o seară acolo, înseamnă că îmi permit şi un taxi (apelez la spartul puşculiţei de monezi de 50 de bani). Apoi, să fim serioşi că nu ma duc să beau un cola la sfert (care e mult mai scump decât unu' la 2 litrii de la oricare magazin şi fiindcă am "valoare"), ci mă pretez la o sticlă de un anumit tip de alcool. În rest nimic de comentat la descrierea expusă de ei. Totul pare mirific şi perfect, ospitalier şi cu stil. Prin urmare, nu am nimic cu aspectul şi designul care într-adevăr sunt ceva aparte, ci doar cu ideea de snobism. Mă aştept la multe critici din partea consumatorilor de Bamboo (care oricum nu locuiesc şi nu trec pe acest blog niciodata - cu atât mai bine) însă las aprecierile la latitudinea celor de-o seamă cu mine...

4 comentarii:

  1. Desi sunt total de acord cu tine, tin sa mentionez ca de fapt rezervarea este doar 20 de lei- ca doar e Bamboo-restul fiind taxa pe prostie+snobism="valoare"! Tinand cont ca tu nu ai astfel de "valori" cum Dumnezeu te astepti sa intelegi???OMG wake up!!!Acum intelegi care este ideea cu "taxa pe valoare adaugata"???

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) amandoua aveti dreptate...si sunt de acord..
    dar ...mai bine sa nu vorbim despre Bamboo...sau despre stiu eu ce bambooce...sunt greu de inteles...avand in vedere si "taxa" asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) amandoua aveti dreptate...si sunt de acord cu voi...
    dar..mai bine sa nu vorbim de bamboo si mai stiu io ce bambooce...sunt greu de inteles...cel putin eu nu inteleg..
    si mai e si "taxa" asta..

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm Bamboo.... plin de oamnei care dau 300lei pe o sampanie dar dupa ce pleaca din club nu mai au ce manca. Sunt exagerati de multi iar snobismul nu ii ocoleste...Welcome to Bamboo!

    RăspundețiȘtergere