luni, 25 mai 2009

Cât de bine mă cunoaşte Dani

Trebuie neapărat să vă aduc la cunoştinţă o postare a unui prieten ce face referire şi la adresa mea. Nu m-am putut stăpâni să nu râd şi să nu îi dau dreptate la cum eram eu în anii de liceu. Am să pun aici părerea lui Borodi Mircea Daniel despre mine, din vremurile "bune" ale tinereţii. La textul lui mi-am permis să pun diacritice. Cine îi citeşte blogul şi mă cunoaşte şi pe mine, cred că se tăvălesc pe jos de râs. Pe blogul lui, postarea se intitulează "Ore de melancolie. Ani de liceu..." Deci:

"Gudurău Şotronica a lu' Anicha Hichii de pe bârnă: Nina Şovre

- aia cu păr exagerat de mult şi creţ.
- blondă din naştere
- prima fată care a acceptat să meargă cu mine la balul bobocilor
- fumatoare înrăită din naştere
- fata care scria cu 10 mii de culori dar predomina negrul
- fata cu note mult mai bunicele decât noi
- alcoolică din primii ani de viaţă
- melancolică şi visătoare înca din eprubetă
- întotdeauna cu manichiura făcută şi niciodată fără ojă pe unghii
- arunca bani grei pe îndreptat şi rărit podoaba capilară (rezista 3 ore)
- în toate cluburile din oraş era prezentă
- fumează întotdeauna de parcă ar fuma pentru ultima dată
- o gurmandă din fire , nu e indicat să stai cu ea la masă că sigur îţi vine să mănânci
- îi place să vorbescă de mâncare şi în somn
- adoră cafeaua cu mult lapte şi un pachet de ţigări
- stătea întotdeauna la prima masă din OJT
- era înconjurată mereu numai de "elitele" liceului
- nu suportă mâncarea puţină şi sănătoasă
- este obsedată de lumânări, scris frumos, pixuri, brichete, cercei, haine aranjate pe culori şi la dungă.
- are întotdeauna la ea o agendă, caiet, pix, medicamente, şerveţele, etc.
- visează mereu că o să caştige la loto
- mereu strângătoare. Şi ea vrea ce ai tu.
- râde 5 minute fără motiv.... aşa e în lumea ei.
- uraşte să întârzii când te întâlneşti cu ea.
- nu ştie să scuipe că dă pe ea.
- este încăpăţânată şi are întotdeauna ceva de comentat.
- scrie impecabil şi pentru asta o admir.
- subiectele noastre de ceartă erau americanii.
- o pot asocia cu un struţ rar de stepă care trăieşte într-o lume a ei fără motive de îngrijorare
- fumează Lucky Strike decând o fătat-o măsa...
- bea cola întotdeauna .... de alte sucuri nu a auzit.
- nu uită niciodată când e ziua mea."

Astea au fost cele spuse de scumpul meu prieten şi pentru asta îi mulţumesc că mai există să îmi reamintească ce frumoasă perioadă a fost liceul...Nu mă aşteptam să mă facă o vedetă pe internet, dar cred că mi-a întors roata :p. Mi-a expus o parte din felul meu de a fi de atunci, în care 80 % mă regăsesc şi azi. Prin urmare, nu m-am schimbat foarte mult, doar pretenţiile şi aşteptările au crescut (dar care cred că sunt specifice vârstei). Vreau doar să vă imaginaţi că nu mai fumez şi nu mai mănânc non-stop ca pe vremuri (fiindcă nu imi mai permit luxul acela de atunci :d). De fapt, mă cunoaşteţi voi mai bine, mai ales după trecerea anilor!

2 comentarii:

  1. desi ne`am cunoscut pe tren........intaresc cele spuse de dani deoarece se pare ca liceu si`a pus puternic amprenta asupra ta si in concluzie ti`a lasat niste sechele dupa cum urmeaza:
    1. bautoare de cola in cantitati industriala cu borcanu cu canceul cu sticla cu ce se poate
    2.Fumatoare de lucky....chiar daca la loto nu e lucky
    3.Blonda da fara roz!!si (FARA) silicoane!!!
    4.In nici un caz nu ai putea fi nici macar receptionera la sala de fitnes ca si acolo ai merge cu "frijideru"
    5.Ma critica de fiecare fucking time cand i`m late si tre sa ne intalnim!!!
    6.Niciodata nu barfim!!!Noi IRONIZAM!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai am nimic de zis Miha spune tot. Mult adevar.

    RăspundețiȘtergere