miercuri, 27 mai 2009

Un show mare, cu oameni mici, dar bogaţi

Aseară, ca niciodată, m-am tolănit la orizontală şi am început zapping-ul. Din succesiunea de canale şi emisiuni, m-am oprit la "Un show păcătos" pe Antena 1 cu Dan Capatos. Nu ştiu cât indica ceasul însă era totuşi târziu. După diverse discuţii, sună în direct Nikita care a născut. Era într-adevăr o veste de interes naţional. Bineînţeles că s-au oferit imagini cu tânăra mămică şi domnişoara Cristiana nu-ştiu-cum. Nikita pălăvrăgea ţinănd-o în braţe pe micuţa fetiţă (care avea 3 kile şi ceva şi a primit nota 10 la naştere) învelită într-o păturică din care ieşea mulţimea de bani. Dăăăăăh! Se pare că acu se aduce grosu'direct la spital, nu la botez sau la aniversări. Vorbăraie de laudă cât încăpea. Băi nene, când m-am născut eu (acu 24 de ani aveam 7 luni, deci mă născusem prematur), la 1 kil 400 (deci grasă, nu glumă!), nu a venit nimeni să arunce cu parai în incubatorul ală comunist! Nu că aş fi ştiut eu la ce m-ar putea ajuta, dar aşa ca şi chestie, că s-a chinuit mama cu mine. Aaaaa, acum ştiu. La mama nu a venit televiziunea fiindcă nu se ridica la rangul Nikitei, prin urmare nu a putut ştii nimeni din ţară dacă mi s-a adus sau nu măcar un sfanţ. Jesus! Bine că nu a filmat-o pe doamna Nikita în timp ce năştea că numai asta ne mai lipsea. Aşa e la Romania, una bucată prunc filmat cu lovelele în braţe încă de la venirea pe lume. E o mică vedetă Cristiana nu-ştiu-cum. Buuuun! Să trecem la lucruri mai serioase. După tot acest "show păcătos" îşi face simţită prezenţa în emisiune doamna Monica Columbianu (scuzaţi cacofonia - cea mai nouă depistată în limbajul monden). Proaspăt intrată în politică, doamna-cea-mai-tare (în sensul de tânăr bogat fotomodel-politician omniscient şi omniprezent) este de fapt, purtătorul de cuvânt al lui Nati Meir (ştiţi voi, povestea unui fost deputat care accede mai sus, la un posibil loc de candidat independent la Preşedinţie). Doamne iartă-ne şi nu ne lăsa! Omu' ăsta ştie română, nu zice nimeni că nu, dar are un accent de te dor urechile. Nici o problemă atâta vreme cât există un mesager care să explice clar şi răspicat ce a vrut de fapt să spună dl. candidat Nati Meir. Deci, rolul în peisaj al Monicăi este acela de a transmite mesaje. Tot aseară a mai specificat că vrea doar să pună în practică ce a învăţat la facultate (poate nu ştiaţi, dar Columbianca face facultatea pe care am terminat-o eu anul trecut, asta ca să ma laud!) fără onorarii bineînţeles. Ulterior, am aflat că e ziua de naştere a soţului ei, Iri împlinind aseară nu-ştiu-cât. A venit cu impresionantul cadou în emisiune pentru a ştii o Românie întreagă ce a primit Iri cadou de la ea. Cum, nuuu ştiţi? Un ceas (de aur - că altfel nu se putea, probabil cel mai brand-uit din ţără) în valoare de 48.000 de euro frate! A spus-o cu gura ei (de parcă ar fi fost leafa ei pe o lună), iar Dan Capatos a repetat, prin urmare am înţeles bine. La care ea, dezinvoltă şi "modestă" : "Ce vă miraţi aşa? E doar un ceas cadou!". Aşa ziceam şi eu, să nu vă miraţi că oricum nu e mai scump ca a lui Becali. Cu ceasul ăla, mi-aş lua eu un apartament aici pe plan local, mă scuzaţi, în metropola Baia Mare. Cu aproape 50.000 de euro, dacă stau să mă gândesc bine, cred că mi-aş permite o casă modestă în afara oraşului. Confraţilor, concetăţenilor şi contemporanilor, voi vă daţi seama încotro curg apele şi din ce direcţie bate vântul? Mie mi s-a zurlit părul în ceafă de la cum am ajuns să demitizăm toate formele de norme şi valori politice (singurele, pe alocuri, care au rămas intacte şi neatinse de prostie - că de corupţie nici nu e loc aici!) care au mai existat până la ora actuală (puţine, ce-i drept!). Nici că mai pot sau vreau să persist aici şi acum. Imaginaţi-vă doar cum ar deveni poporul ăsta condus de Nati Meir alături de consiliera lui d-na Monica Columbianu. Ohohoooo şi la mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu