luni, 1 martie 2010

Pentru "cineva" sunt speciala

E 1 martie si mi s-a demonstrat ca sunt speciala pentru cineva anume, dar as vrea sa stiu pentru cine. La opt dimineata statea o femeie in fata portii cu un buchet mare de flori. Cainele o latra persistent. Am coborat si surpriza! Erau pentru mine. Insa fara niciun bilet, fara nici o sugestie din partea cui sunt. Doamna foarte draguta intreba de numele meu. M-am prezentat si mi le-a oferit. Vreau sa-i multumesc anticipat anonimului si sa ii transmit ca m-a surprins peste asteptari. Probabil e cel mai frumos martisor pe care l-am primit in ultimii ani. Nu ma mai intriga nici faptul ca necunoscutul nu s-a prezentat. Indiferent cine este apreciez gestul.

Nici nu mai spun ca ai mei faceau misto de mine cum ca as avea admiratori secreti si sincer nici nu stiam la cine sa ma gandesc. Persoanle care pana in prezent mi-au invadat viata sentimentala au devenit treptat de domeniul trecutului. Prin urmare, nu pot sa-mi dau seama cine ma "admira". Cert este ca surprizele au inceput de aseara, de duminica, din partea unui coleg de la cursul pe care tocmai l-am finalizat. S-a prezentat tot cu un buchet de flori foarte frumoase care mi-au incantat seara. Lui i-am multumit personal si cred ca mi s-a citit bucuria pe fata.

E un semn ca a venit primavara si probabil anumite persoane vor sa ma faca constienta de acest lucru. Si te bucuri cu atat mai mult de prezenta "martisoarelor" cu cat acestea vin neasteptate. Ajungi sa te simti apreciata de cineva si in acelasi timp speciala indiferent de natura relatiei pe care o ai cu persoana in cauza. Efectiv radiez si m-am deschis si eu ca o floare primavaratica in aceasta zi in care nu m-am asteptat la gesturi afective.

Un comentariu:

  1. Mă bucur să constat că mai există și persoane capabile de astfel de gesturi!Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere