miercuri, 3 martie 2010

Trup si suflet



Eram doar noi doi, singuri.In camera ta care te reprezinta in amanunt din toate punctele de vedere. Stateam in picioare, fata in fata. Doar respiratia sacadata rupea tacerea si apasa starea de liniste dinaintea "furtunii".

Mi-ai deschis fermuarul hainei care ma acoperea. Incet si cu suspans. M-ai dezbracat de timiditatea copilului in fata maturitatii. Mi-ai atins pieptul sa-mi simti ritmul, pasiunea, dorinta. Mi-ai dat jos treptat temerile si nelinistile. Mi-ai studiat in detaliu feminitatea crescuta intr-un suflet hoinar. Ai alungat orice urma de nesiguranta si m-ai facut sa vad totul cu alti ochi.

Mi-au trebuit ani sa fac acest pas, sa simt aceasta miscare interioara. Pentru asta s-a nascut omul special care a sadit in mine pasiunea de care nu ma credeam in stare. Si sufletul meu a fost esenta trupului.

3 comentarii:

  1. RECUNOŞTINŢĂ

    Astăzi a fost frumos.
    Ziua de azi mi-a adus seninătatea sufletului şi a minţii.
    Mi-a dat de mâncare şi îmbrăcăminte.
    Mi-a dat încă o dată posibilitatea de a sluji alţi oameni.
    Mi-a adus liniştea sufletească şi eliberarea de toate temerile.

    Pentru aceste binecuvântări, vă sunt recunoscător, Prinţi Călăuzitori, vă sunt recunoscător deopotrivă tuturor, pentru că m-aţi ajutat să descurc iţele încurcate ale vieţii mele trecute, eliberându-mi astfel mintea, sufletul şi trupul de toate cauzele şi efectele fricii şi ale dezbinării.

    Prinţ al Prosperităţii Materiale, îţi sunt recunoscător că mi-ai ţinut mintea racordată la conştiinţa opulenţei şi a belşugului şi ai eliberat-o de teama de sărăcie şi lipsuri.

    Prinţ al Sănătăţii, îţi sunt recunoscător că mi-ai ţinut mintea racordată la conştiinţa sănătăţii, furnizând astfel mijloacele prin care fiecare celulă a corpului meu şi fiecare organ să fie alimentat cu un flux de energie cosmică, suficient de mare pentru a-i acoperi nevoile, realizând un contact direct cu Inteligenţa Infinită, suficient pentru distribuirea şi aplicarea acestei energii în locurile unde este necesară.

    Prinţ al Păcii Minţii, îţi sunt recunoscător pentru că mi-ai păstrat mintea liberă de orice inhibiţie şi autolimitări, prin aceasta furnizându-i corpului şi minţii mele odihnă deplină.

    Prinţ al Speranţei, îţi sunt recunoscător pentru îndeplinirea dorinţelor zilei de azi şi pentru promisiunea că îmi voi atinge scopul de mâine.

    Prinţ al Credinţei, îţi sunt recunoscător pentru călăuzirea acordată; pentru că m-ai inspirat să fac ceea ce-mi era de folos, dar şi pentru că m-ai întors de la acele lucruri care, odată făcute, s-ar fi dovedit dureroase pentru mine. Ai dat putere gândurilor mele, avânt acţiunilor mele şi înţelepciunea ce mi-a permis să înţeleg legile naturii, ca şi judecata ce m-a făcut capabil să mă adaptez la ele în spiritul armoniei.

    Prinţ al Iubirii, îţi sunt recunoscător că m-ai inspirat să-mi împart bogăţiile cu aceia cu care m-am întâlnit astăzi; pentru că mi-ai arătat că doar atât cât voi jertfi voi putea păstra. Şi-ţi sunt recunoscător, de asemenea, pentru conştiinţa iubirii cu care m-ai înzestrat, pentru că ea mi-a îndulcit viaţa şi a făcut plăcute relaţiile cu cei din jur.

    Prinţ al Romantismului, îţi sunt recunoscător că mi-ai dat spiritul tinereţii, în ciuda trecerii vremii.

    Prinţ al Înţelepciunii, eterna mea recunoştiinţă pentru transformarea în valori nepreţuite şi de durată a tuturor eşecurilor trecute, a tuturor înfrângerilor, a erorilor de judecată şi de acţiune, a tuturor neliniştilor, greşelilor, dezamăgirilor şi a adversităţilor de orice natură; aceste valori constau în bunăvoinţa şi abilitatea mea de a inspira pe cei din jur să fie stăpâni pe ei înşişi şi să-şi folosească puterea spiritului pentru a obţine bogăţiile vieţii, furnizându-mi astfel privilegiul de a împărţi toate binecuvântările mele cu cei pregătiţi să le primească şi, prin aceasta, îmbogăţind şi înmulţind binecuvântările mele proprii prin beneficiile aduse celorlalţi.

    Îţi sunt de asemenea recunoscător pentru că mi-ai dezvăluit adevărul că nici o experienţă omenească nu trebuie să devină un lucru inutil; că toate experienţele pot fi transformate în servicii folositoare; că singura putere peste care deţin controlul este puterea gândului; că puterea gândului poate fi transformată în fericire prin voinţă; că nu există limitări ale puterii gândului meu, în afara celorlalte create de gândul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nina,aici gândul meu s-a oprit fără voie asupra celor spuse de „anonim”!Ultimul paragraf căci el este ca o concluzie(poate nu a lui dar sigur a mea )și intreb...concret, ok, noi in primul rand suntem cei care trebuie sa ne ...autocontrolam dar in viata de zi cu zi de ce fel de persoane aveti nevoie pentru ca sa va fie zilele..senine?Nu aș întreba așa ceva dacă nu aș fi observat că „necesarul de a-ți umple viața cu oameni”diferă de la om la om!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, acest anonim m-a impresionat si mi-ar fi placut sa stiu cine este desi parca uneori "taina" e placuta. Intreg comentariul cat si ultimul paragraf mi-au mers la inima. Persoanele difere in functie de noi, de felul nostru de a fi, de cei pe care ii simtim aproape de noi. Mi se pare firesc ca acest "necesar de a-ti umple viata cu oameni" este potrivit in functie de noi insine.

    RăspundețiȘtergere