marți, 16 iunie 2009

Avem cu ce şi avem cu cine

Efectiv nu mai pot fi revoltată sau indignată de "bunul" mers al lucrurilor în ţara minune a tuturor imposibilităţilor ce devin posibile cât ai zice peşte. Eu am decis să merg la alegerile europarlamentare nu pentru a încuraja un candidat anume să ia un salar de 15.000 de euro pe lună ci pentru a-mi exprima părerea cu privire la acest aspect. Dacă tot e să ne reprezinte şi pe noi cineva la Bruxelles am preferat să mă exprim cu un vot pentru o listă anume. Cunoştinţele domnului Beeecali despre politică, speech-urile nevrotice ale lui Vadim Tudor şi ideile debutante (cu iz narcotic - că doar e bine să legalizăm şi la noi drogurile) ale domnişoarei EBA ne reprezintă la Bruxelles! Acum stau şi mă întreb cum s-o traduce "hahaleră" pe limba engleză, cum vor fi asimilate ideile "grele", dure şi extremiste ale PeReMistului Corneliu Vadim Tudor şi cum vor fi acceptate părerile debutante ale unei Doamne în vârstă de 29 de ani. Nu are rost, nici importanţă să facem polemică pe cei care ne vor "susţine" în PE. E de-a dreptul hilar să comentăm pe marginea celor aleşi ca reprezentanţi. Până una-alta, trăim la circ şi asta ne oftică tot timpul. Ce să mai dezbatem acum când drumurile sunt croite după un sistem mai mult decât imbecil. Asta da Românie şi aşa conducători, de-ţi vine să-ţi iei zborul către oricare altă destinaţie. De la forţa de muncă brută, la activităţi de birou până la olimpici şi genii în diverse domenii, toţi părăsesc România pentru un trai mai bun, pentru un respect (exprimat nu doar în diplome ca la noi) cultivat şi valorficat în oameni de cultură. Ca la noi, la nimeni şi unde o să ajungem nu se ştie! Cert e că ne îndobitocim în masă de la atâtea nedreptăţi pe care suntem siliţi să le acceptăm.

Un comentariu:

  1. La ce oameni traiesc in Romania mi se pare normal sa ne reprezinte in Europa toate progeniturile aparute dupa prima ploaie. Astia suntem, asta avem!

    RăspundețiȘtergere