duminică, 21 iunie 2009

Dacă aş fi fost

Mi-a dat cineva un topic de inspiratie, cititnd un blog cu întrebări "ce ai fi fost dacă...".Am găsit tematica pe www.monochrome-flower.blogspot.com

Dacă aş fi fost panteră într-o viaţă anterioară (cum mi-a fost dat să aflu) înseamnă că acum nu ar mai trebui să am trac şi emoţii indiferent de natura lucrurilor pe care le-aş săvârşi: examene, prezentări, expuneri în public şi alte etc-uri;
Dacă aş fi fost o lună calendaristică, clar e vorba despre Mai. M-am născut în luna florilor şi a culorilor vii, prin urmare ar trebui să fiu veşnic plină de viaţă, mereu opened mind la stilul (nu doar vestimentar) aşa-zis trandy, mereu fericită (datorită simbolisticii culorilor care mă reprezintă);
E clar că mă reprezintă Vinerea, sfârşitul de săptămână mult aşteptat în care am timp pentru mine, în care pun visele cap la cap. E timpul când dau o sentinţă dorinţelor, îmi scot de la amanet cele mai profunde sentimente şi pun naftalină celor mai măreţe gânduri pentru a nu se devaloriza în timp;
Amurgul şi noaptea. Două simţăminte complementare de pe raftul sufeltului meu. O visătoare incurabilă, mai ales seara când e linişte şi pot să îmi aştern (pe foaie, în format electronic sau în gând) amintirile de peste zi. O linişte profundă mă apasă seara şi mă cuprinde euforia senzaţiilor de nedescris;
Dacă aş fi fost un număr, clar e vorba de 13. Am conclutionat, că multe interviuri le-am luat pe data de 13 (unul chiar într-o zi de marţi) precum multe alte evenimente majore mi s-au derulat pe data de 13.
Dacă aş fi schiţa unui chip, cu certitudine m-ar reprezenta zâmbetul. La ora actuală cred că dacă mi-ar face cineva un potret, aş avea gura până la urechi. Râd chiar şi atunci când toate nu merg ca pe roate, deci, sfidez greutăţile care mă aşteaptă;
Dacă aş fi fost un organ, inima s-ar numi Nina. Nu cred că am altă parte a corpului cu care să trăiesc mai intens şi care să pulseze mai puternic în trupul meu;
Dacă aş fi fost un desert cu aroma, sigur aş fi caramel. Nu cred că există ceva mai bun şi mai dulce care să îmi placă;
Dacă aş fi fost un lichid, eram Coca Cola;
De eram o piatră, atunci eram cuarţ;
Dacă eram o pasăre, cu siguranţă eram o privighetoare;
De era să fiu plantă, aş fi fost o margaretă;
Dacă aş fi fost un instrument muzical, eram pian;
Dacă eram un sunet, aş fi fost ticăitul de la ceas;
Dacă aş fi fost un oraş, eram Barcelona;
De era să fiu un film, eram unul de dragoste bineînţeles;
Dacă aş fi fost un cântec, eram unul care transmite un mesaj cu emoţie;
Dacă ar fi fost să fiu o carte, sigur aş fi un bildungsroman;
Dacă eram o personalitate, aş fi fost Margaret Tatcher (fără gram de modestie :d);
Dacă aş fi fost actor, aş fi Al Pacino (chiar dacă nu sunt bărbat);
De eram un cuvânt, acela e "încăpăţânată";
De aş fi fost cu un IQ ridicat peste nivelul normal, sigur aş fi fost soţia lui Einstein :));
Dacă aş fi fost un personaj din desene animate, eram Tweety;

Un comentariu:

  1. Daca ai fi fost pasare erai privighetoare? Ai impresia ca ai voce? Eu ma cam insel :P

    RăspundețiȘtergere