miercuri, 3 iunie 2009

Pe rând, te rog...

Azi iubirea mi-e amară
ca să mă scuz justificând
o dorinţă de mâine hoinară
şi-un gând de azi contemplând

Cu "te iubesc-uri" premature
mă întâlneşti adesea
şi amorez din fire
flirtezi cu dragostea

Scuteşte-mă de vorbe inutile
şi lasă-mă s-aleg
din jocurile-ţi puerile
pe care să-l dezleg

Citeşte printre rânduri
şi ai să înţelegi
din file sparte-n cioburi
tu trebuie să alegi

Nu-ţi face din mine obsesii
noi dependenţe bolnave
iubeşte-mă simplu, fără depresii
şi fără bancuri grozave


Nu-mi cere acum mai mult
o viaţă împărţită la doi
fi un Socrate desculţ
ce păşeşte pentru amândoi

E mult timp pentru toate
lasă vremea să asculte
rugăciunile noastre nedescifrate
şi toate celelalte


Nu ne forţa prezentul
şi curăţă cerneala pătată
ce ne scrie destinul
pe-o filă pictată.

Un comentariu: