joi, 4 iunie 2009

Fără cuvinte

Azi, scumpul, dragul şi iubitul meu prieten Marius mi-a dat nişte replici (mai mult sau mai puţin spuse la nervi) de m-au lăsat afiş stradal, că doar mă aflam în faţa casei la mine. Deci, conform spuselor lui, eu, adică Nina, nu ştiu să fac decât 3 lucruri în viaţă şi anume: să învăţ, să fac curat şi să gătesc. Se pare că altceva nu mai ştiu în afară de cele menţionate mai sus. Dar mai ştiţi, că acest Marius de azi e trecut pentru mine... Aaaa, şi cireaşa de pe tort: cică mi-s demodate concepţiile despre viaţă şi că nu ştiu să mă distrez cum ar trebui! De ce? Pentru că nu îmi place să ajung acasă după ora 00 când stau cu ai mei şi că sunt de părere că la o domnişoară de vârsta mea nu îi stă bine să se afle pe străzi la ore târzii. În viziunea lui parcă nici nu mai are farmec să trăiesc. Se pare deci că sunt un-funny, old-fashion woman. Nici nu ştiu cum mă mai suportă pământul la cât sunt de "înapoiată" şi nu fac parte din trandul de duzină al dom'şoarelor de club sau care mai rămân peste noapte la bărbaţi. Mda, poate că pierd cel mai tare mega party făcut vreodată sau cel mai tare orgasm trăit ever dacă nu mă mulez după spusele "domnului" menţionat mai sus. Măh, de ce naiba nu mi-o fi spus asta mai din timp ca să mă aştept măcar la o reacţie din partea mea, însă faţa mi-o culegeam de pe jos. Dăh pe cine am ajuns eu să suport. Asta e oricum ultima oară când mi se va mai adresa vreodată bădăranul de Maramu'. Vă pup pe toţi restul până data viitoare!

2 comentarii:

  1. sa nu mai folosesti " Daaaa " pt ca nu cred ca face parte din vocabularu tau neaparat este imprumutat de ceva vreme ... in rest io cred ca ii aruncam un pahar de apa sa vedem daca nu ii somnambul cumva. cine stie poate are omu probleme cu patu' :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Saracul Marius a ajuns celebru!

    RăspundețiȘtergere