marți, 2 iunie 2009

Blondă la volan. Mare atenţie

21 decembrie 2007 - mi-am luat permisul de conducere (evident că nu din prima şi nu mi ruşine să recunosc), dar pe merit!; acum pot să conduc maşina alor mei (însoţită bineînţeles) fără să-mi mai spună instructorul "frână! că dai în el", "semnalizează şi treci pe banda ai'laltă", "atenţie la pietonul care vrea să treacă" etc.

22 decembrie 2007 - primul meu şofat cu tata în dreapta - un drum de 25 de km până la ţară. Era agitat şi transpira încontinuu - cu câte 100 de comenzi pe minut; nu prea multe peripeţii. Am turat prea mult motorul şi o dată era să ies de pe carosabil (aici pot să mă scot că doar era zăpadă). În total cam 40 de min de condus.

10 ianuarie 2008 - mă urc în maşină (tot cu tata în dreapta) pentru a face o tură de oraş. Mare surpriză mare! Mi se opreşte motorul în intersecţie. Toţi mă claxonau de parcă se grăbeau să ajungă la o nuntă. Vociferări şi semne obscene. Al naibii cât mă iubeau de mult că le-am îngreunat circulaţia. Am ajuns acasă fără alte opriri involuntare sau interzise. O jumate de ora de condus (sau cel puţin imitaţie de şofat).

până în prezent - 2 iulie 2009 nici vorbă de volan. Vă închipuiţi ce pericol public aş fi acum, dacă atunci proaspăt ieşită din şcoală am comis gafele cele mai tari.
Pur şi simplu asta nu e pentru mine şi nici gând să mai conduc vreodată, numai dacă o fi musai obligatoriu. Până atunci sper să acumulez experienţă şi să-mi iau o Dacia puşcată (nu de alta, dar dacă o buşesc să nu mă doară aşa de rău nici în suflet şi nici la buzunar). Până atunci, ştiţi cumva de unde aş putea să-mi achiziţionez un semn cu ochiul boului, mare cât luneta? Oare se fabrică sau e interzis fiindcă nu poţi privi în oglinda retrovizoare de pe mijloc? Dar cred că cel mai bine ar fi să îmi înscripţionez pe maşină (pe toate părţile): "Atenţie: blondă începătoare la volan. Evitaţi automobilul!" Deci, cred că mai bine îmi stă brunetă :))

Un comentariu:

  1. O sa conduci si tu ca ai timp toata viata. Si poate iti gasesti unu cu bani sa iti cumpere si o masina. :P
    Iar despre "blonde" la volan nu comentez nimic!

    RăspundețiȘtergere